pátek 20. října 2017

ZOO
















V zoo jsem byla naposledy v roce 2014, dokonce je tady i fotopříspěvek. Pocity jsem měla opět docela smíšený. Možná o tom víte celou dobu, ale já si toho všimla až teď. Všichni ptáci co jsou v otevřených prostorech - plameňáci, pelikáni, marabu a další, mají ustřižený jedno křídlo. Nejspíš logicky, aby neodletěli. Já naivně žila v tom, že se jim tam líbí a proto neodletí... to mě docela vzalo. Taky mě hodně štvou malinký voliéry orlů a supů a krkavců a dalších, kteří nejspíš teda křídlo ustřižený nemaj, zato se ale po svojí voliéře určitě pořádně proletět nemůžou. Nevim no, zoo jsou asi důležitý, mají programy na navracení zvířat zpátky do přírody a udržování ohroženejch druhů a zvířata co se tam narodí a nic jinýho neznají jsou nejspíš spokojená. Nic je neohrožuje, mají co jíst a kde spát. Rozhodně je to takový hořkosladký.
Fotil MK, já si to upravila ))

Žádné komentáře:

Okomentovat